titt ut



Vill du tjäna pengar på att blogga? Tryck på länken ovanför!!!



Nu har familjen åkt som kika på Shutterfly, dom var jätte trevlig och vi fick bara positiva omdömen om våran fina tjej, det var två tjejer som skulle få sin egna ponny. Hoppas dom kommer till helgen och provrider.


Idag har jag bara haft tråkigt känns de som, la billy i vagnen kring tjugo i tolv, och han sover fortfarande min duktiga lilla pojke! Mamma har åkt på personal möte och Jimmy sitter nere i soffan och glor på tv. Jag skulle ha behövt städat mitt rum men det finns ingen ork i kroppen till det känner jag. Det är trångt i data stolen också, bakom mig ligger våran tjocka katt muffman och trängs. Måste även börja komma igång mer med gulan så vi kan börja träna och tävla snart! Första tävlingen drar ju igång redan i februari. Ska bli så kul att få komma iväg och tävla, har saknat tävlandet på en normal häst som faktiskt har viljan att springa framåt och hoppa!

Det var nog allt för idag tror jag! Hej svejs.

Du är saknad hjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0