Sitter och lyssnar på Axel - kyss mig, Billy ligger ute och sover i vagnen. Beställde lite saker igår ifrån H&M, min kusin Sofia beställde några saker hon också. 

Bestämde mig att tacka nej till erbjudandet jag fick, var en tjej som ville byta en toppstammad två åring d-ponny hingst mot fly, visst det låter helt fantstiskt! Men då jag hellre vill sälja henne och har en köpare så blir det enklare. Hon kommer nog att hamna i gävle/älvkarleby hos en tjej som är jätte bra, när hon provade fly så förstod hon sig på fly och både ponnyn och tjejen tyckte om varandra! Så det kan nog bli väldigt bra det där. Vi ska även skjutsa ner henne dit så vi får se hur hon har det och säga hejdå en sista gång. Sen kommer jag nog fara ner och hälsa på henne. Skulle jag bytt mot hingsten skulle hon hamna 6 timmar ifrån mig, nu blir det typ 2 timmar bara! ♥

Sen får vi se hur det blir med den andra ponnisen jag har på G! 

Idag ska jag och Billy följa med mamma till Hudiksvall och kolla så att våran Nera är frisk på kliniken, sen ska vi in på dollar och handla tvätt servetter och lite annat! Måste även in på ica och köpa en ny förpackning med gröt. 


fick även min mens idag, uuuuusch!!! haft det så himla skönt nu i 15 månader utan.
Men jag ammar ju inte lika mycket nu, bara 1 gång på dagen och 1 gång på natten. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0