Mycket som hänt

Oj, nu var det ett tag sen jag bloggade sist, men har helt och hållet glömt bort att jag ens har en blogg. Inget man tänker på varje dag precis, har mycket med Billy nu eftersom det är slut mellan mig å hans pappa. Flisan ska säljas så hon är ute på annons, sista veckan nu gulan är på prov i bollnäs - hoppas på köp! Har börjat rida en annan trevlig ponny också, men mer om det senare! 

Jag har äntligen lyckats vända billys rutiner så han lägger sig tidigare, Skönt! Men han sover dock fortfarande i min säng.. Men vad gör det? jag sover ju ändå ensam och det är mysigt att ligga å titta på prinsen när han sover!

Hade fotografering igår hos Catrine, gick super!
Jimmy kom också, Billy tyckte det var skoj att träffa pappsen! Hoppas på fina bilder,
blir en fotografering till veckan igen, men då eftermiddag då billy blev trött å grinig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0