smasken ?

Har fått ett väldigt roligt erbjudande, funderar för fullt.. Men skulle vara väldigt roligt! Har precis lagt billy i vagnen, ska bli kul att se hur länge han vill sova i detta ovädret, blåser ju hur mycket som helst! Känns som man blåser iväg när man är ute.

Igår var dagen väldigt mycket upp o ner, mycket blandade känslor, men mot kvällen blev det ändå bra. Kände mig väldigt glad och sprallig. Mådde riktigt bra faktiskt! Fick energi från något.

Nu snart ska jag gå ut i stallet och mocka där, mamma jobbar 9-21 så det är jag som har hästarna. Ska mocka åt alla, luncha och ge middag. & vet ni vad... jag har världens blogg torka! Vet inte alls vad jag ska skriva om..


Några förslag eller tips på vad jag ska skriva om? :)


Kommentarer
....

Tycker att det är himla roligt när du uppdaterar! Du kan ju skriva om hästarna, familjen, Billy, ja allt sånt som har med dej att göra :) ps. Ääälskar bloggen!

2012-03-14 @ 08:25:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0