tidiga kvällar...

Äntligen har jag ju börjat få ordning på Billys rutiner, har ändrat dom nästan helt nu. Han sover antingen 2-3 timmar i vagnen mitt på dagen, sen efter middagen sover han allt ifrån 20-40 min när jag är ute och går en promenad på 6 kilometer varje dag. Så då kan han gå och lägga sig 20.30-21.00 på kvällarna! Är skönt när han lägger sig så tidigt, och jag kan vara vaken en liten stund själv också, men har blivit att jag lagt mig med honom nu då jag har varit så otroligt trött, han kliver ju upp mellan 7-8 på morgonen. 

Just nu ligger han ute i vagnen och ska sova lite, jag ska fixa klart i stallet och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, men blir väl döa i soffan eller något. Mår allmänt dåligt just nu så orkar inte göra något annat heller typ!


Men igår var jag och Billy i bergsjö nästan hela dagen, från 12-17, umgicks med Jennifer och Mollie, även Filip och hans jätte söta dotter Olivia, Blev bjuden på en super god toast! - tack för den!
Sen åkte jag hem och kikade lite på melodifestivalen, men blev en tidig kväll då lilleman ville sova redan 20.30, men det var skönt, för jag var verkligen super trött! 

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0