Vacker morgon

Godmorgon alla glada människor där ute i världen. Idag lyser solen, blåser inte och man känner hur det börjar bli varmt. Kommer bli en strålande dag! Nu har Billy precis druckit upp sin morgon välling i flaskan. Nu sitter vi här i soffan i tv rummet och kollar på MTV. Nu på morgonen brukar det vara alltid att det är folk som sjunger där, och det är mysigt att kolla på det när man äter frukost och sånt. Kommet det en bra låt sjunger man med och blir väldigt glad.

Idag ska jag ev ut och rida när Billy somnat om jag hinner innan pappa åker till jobbet. Men det tror jag! Min fina flicka. Helt underbar hon är - fast speciell!

Nä nu ska vi lyssna på musik jag och Billy innan han lägger sig. Helt underbart! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0