~ Billy hos doktorn

Eftersom Billy hade en sån fruktansvärt jobbig hosta igår så bestämde jag mig för att direkt ringa till doktorn, han fick redan en tid halv elva så jimmy som är hemma med han åkte dit med honom. Dom kollade hans sänka? Och de var bra. Men han hade 0.03 i feber. Så han fick utskriven hostmedicin som han ska äta tre gånger om dagen tills han blir bättre. Redan nu natten tills idag hostade han endast lite, skönt för honom att få sova i lugn och ro. Men i övrigt är han frisk! Så vi bestämde att han skulle få vara hemma ifrån dagis tisdag-onsdag men ska dit på torsdag. Då jimmy fått jobb i Sundsvall och börjar på onsdag (i morgon) redan.

Så de var väl lite om Billy det, han är pigg och glad och ställer sig upp mot allt, går mellan saker, men håller dock i sig själv. Han är 1 år och 1 månad, men han kan prata och härmas ganska så bra! Är väldigt smart om man försöker gömma något, han hittar det direkt!

Just nu ligger han och sover medans jag fixar mig för att dra till skolan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0