~ fredag tack och lov!

God morgon alla där ute! Hoppats ni har sovit lika bra som mig inatt, för jag har verkligen sovit asbra! Körde ju lastbil på skolan igår, så kan ha varit därför! Fick ju köra efter riktiga vägen, möta riktiga bilar och lastbilar, inte klass kompisarna i något fordon uppe på plan! Det var en sån underbar känsla, och de var jätte enkelt att lära sig växlingarna, åh jag längtar till sen idag när jag ska köra igen!

Sitter på bussen just nu, lyssnar på spotify och bloggar. Min fina pojke har varit på dagis tre dagar denna vecka, och de har gått jätte bra för honom! Bra att han får mjukstarta lite tills jimmy fått jobb och så. För då blir de längre dagar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0