~ helgen är över i morgon skola

Den här helgen har bara rusat förbi, den är över lika fort som den kommer. Jag har inte gjort så mycket, varit med min fina son och i fredags åt vi lite godis till xfaktor, Billy ramlade och slog sig i munnen i fredags så han blödde jätte mycket och de var jätte hemskt att se han så ledsen... Natten var hemsk, han hade ju ont i munnen så han ville knappt ha nappen och så han sov typ inget alls.. lördag var de mycket bättre, var endast lite svullen och sånt, men han var glad och så. På kvällen somnade Billy kring halv nio, han var verkligen jätte trött. Sov hela natten och märktes knappt. Jag tittade på körslaget och sen MTV en sväng in på natten, åt lite chips med dipp till det, gott!

Skulle egentligen ha hämtat en kompis på natten i Sundsvall, men blev inte av pga bråk osv.

Idag är det seg söndag, betyder slappar dag! ska iallafall ut och promenera senare, skönt! Sen ska jag lägga mig i sängen och se på någon film eller så när Billy sover!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0