~ i miss you

Sitter på toalett locket och har precis sminkat klart mig. Ska alldeles strax gå ut till bilen och fara till gnarp! Bussen går 6.45. Har haft mjukis ända sen jag gjorde en sak, men idag så har jag tagit på mig thigts och en skjorta! Haft på mig lite smycken och fixat ansiktet! - för din skull fannie! Hon skulle också fixa sig idag på skolan och ha långt hår och grejer så tänkte att jag försöker väl fixa det lilla jag kan också!
Det är oerhört roligt att hålla på med smink och kläder och smycket osv, väldigt kul att få experimentera!

Måste kolla efter en ny ögonbryns penna idag, och en mascara! Viktigt!!
Foundation har jag, men använder det aldrig, tycker huden blir så torr och de kliar värsta mycket! Men de är fint på en del som har och kan använda det rätt!

Nä nu ska jag gå ut till bilen och fara ner mot gnarp, skönt att sova lite på bussen också! SeS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0