~ monday morning

God morgon!
Varit en jobbig natt inatt, Billy har haft hosta och vaknat flera gånger, lilla älsklingen! Så i morse ringde jag Bvc och Billy fick en tid redan klockan halv elva, så jimmy ska ta honom dit och kolla upp honom! Hoppas de inte är nå allvarligt! Läste på lite via internet och de var ju lite olika förslag och vad man kunde göra, men hoppas på det bästa!

Jag har nyss haft psykologi, pluggat jätte mycket på lektionen, tänkte lämna in alla pappren på torsdag så han kan rätta dom över lovet! Är ju lov hela nästa vecka. Skönt!
Billy ska vara på dagis tisdag-onsdag-torsdag denna vecka! Ska prata med dagis hur vi ska göra nästa vecka.

Jo igår fick jag även besök utav fannie och simon, dom bjöd på panpizza gjord i ugnen, det var verkligen gott! kul att dom kom och hälsade på! Blir eventuellt att fannie kommer på söndag igen och stannar då hela tiden hos mig ist för att åka med när simon jobbar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0