tisdag & prov

hade prov i samhälle idag, hoppas de gick lika bra som förra gången! haft religion med sur gubbe läraren också, så fort man kollar neråt tror han att man pillar på telefonen och börjar gap skrika!
På lunchen fick jag ingen lugn stund heller, ville sitta ensam på en bänk i caféterian och bara sitta, då kommer dom där himla svartisarna och förstör med att börja prata/sjunga/ragga eller vad dom nu än gör!

Just nu har jag svenska, håller på med nya nationella. Ska läsa igenom häftet och sånt! jätte trist... ont i magen har jag haft hela dagen också, tog en Alvedon så de blev lite bättre.. Oj vad min dag varit sämst idag märker jag..
Men kan ju glädja mig med att min fina vän fannie ska ev komma och hälsa på i morgon! Nä nu ska jag och Patrik jobba vidare, hejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0