~ Hold my hand and show the world that i belongs to you, please!

Skriver ett inlägg just nu när jag sitter i bilen på väg hem ifrån Hudiksvall. Ska till gränsfors och sova hos Jimmy. Men först släppa av Teresia & Johanna hos mig som ska hämta en bil så dom kan åka hem. Sen ska vi bara lämna Christian, men han bor bara 500 meter ifrån Jimmy. Längtar verkligen hem till sängen.

Kvällen i för övrigt har verkligen sugit, det bästa är att ha varit med skönaste & bästa människorna. Det var kalt som fan att ha skinnjackan, det blåste och var Inge mycket folk man kände på marknaden. Träffade några. Tog mig en liten meny på donken innan vi åkte hem. Det smaka inte gott, känner mig jätte stor och svälld om magen så fort jag äter något. Jobbigt!!

I bilen är basen på högsta volym. Bästa låten som spelas, härligaste människorna som sjunger med.

Jo Teresia vann en nalle åt mig i en 10 kronors automat där man tar upp en sak med en klo. Tack så mycket! Den var super söt.

~ i miss you, the real you. The boy you war form the first second i met you.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0