~ i want to feel real love, whit you.

Gäääsp*
God morgon! Klev upp klockan sex idag, och sitter just nu på bussen och lyssnar på lite musik. Borde egentligen plugga för jag kan ingenting inför provet... men läser lite när jag kommer till skolan. Har provet 9.30 ungefär, så hoppas de går bra.

Igår vid 21 tiden så bestämde jag och min kompis Teresia att vi skulle ta oss en lång power walk promenad. Vi gick till kyrkan och vände. Var ute 1h och 15-20 minuter?. Det var så himla kul. Inte träffat henne på hur länge som helst. Och ikväll kör vi en film kväll! Ska mys äta lite och bara umgås. Känner mig faktiskt som en barn unge nu, för jag är så glad att vi ska umgås! Var ju kanske 1 år sedan sist om inte ännu längre...

Piss väder ute, det spö regnar... och jag ska gå till skolan ifrån birsta, åh! Simon är hos tandis så jag får gå själv...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0