kvällsidan

hej och hå!
Kom nyss hem ifrån ridklubben, varit och tittat när hon tränade hoppning med hästen copra. Såg jätte bra och fint ut. Dom var 5 stycken i gruppen, 3 stora hästar och 2 ponnyer. Alla red bra!

Nu ligger jag platt på golvet och blir misshandlad av min son med alla hans leksaker. Det är ju väldigt kul att slå sin mamma tycker han. Han ska snart hoppa i säng, äta välling och somna för kvällen. Märks på han att han är trött, skrattar åt allt och inget.

När Billy sover så ska jag ta mig en promenad, har inte hunnit med någon riktigt ännu. Varit ute och donat på och så.

Jo slutade skolan vid ett idag, Simon stanna kvar och höll mig sällskap i en timme och tjugo minuter. Vi gick runt lite på in affärerna, och Simon prova en skit snygg skjorta!! men han tyckte inte om den...hehe undra varför!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0