monday morning

Godmorgon alla där ute.
Klev upp klockan sex i morse, trött fortfarande. Fixade mig och rullade ner mot gnarp för att sitta på bussen påväg till skolan i Sundsvall. Och just nu sitter jag utanför klass rummet och väntat på att läraren ska komma. Ska ha psykologi nu på morgon. I öronen spelas de fullt med musik. Det är härligt att kunna lyssna på musik hela tiden.

Slutar direkt efter idrotten idag, skönt. I morgon är de nå skit på västhagen där vi ska vara utklädda ?!

Igår somnade Billy tio, han var riktigt ledsen på kvällen och ville ingenting, min lilla pojke! Jag kollade på halva war horse igår. Måste se klart resten idag! Bästa filmen på länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0