~ you lie to me, and you lie to her!

hej hallå tjo ho!
Haha jag har allmänt tråkigt och över trött. Vill bara sova men måste leka med min fina son! Förkylningen kommer allt närmare mig och jag känner hur jag mår allt sämre och sämre. Gick en promenad idag till mormor, sen gick jag den långa vägen hem med mamma, Billy och hundarna!

När jag kom hem gick jag in och åt lite, blä... sen satte jag mig och vila i fåtöljen en stund, skönt! Gick sen ut i stallet och tog in Lill hästen. Tog på henne vagnen och körde lite i skogen, körde även lite på banan & sen fick även Jimmy och Billy åka en liten sväng. Hon är så duktig min lilla ponny!

Har varit en familj här och privat Q, gick jätte bra. Hoppas nu bara, håll tummarna!

Just nu sitter jag i soffan medans Billy leker på golvet. Ska snart hoppa in i duschen och billy ska bada. Måste plugga till provet på fredag också! - kommer inte klara det... :(

hoppas ni alla har haft en bra dag idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0