~ taggad tjeeeej

Hej Hallå! 
Varit på skolan idag bara, hade prov i samhälle på morgonen, kändes helt okey! Och sen hade vi en religion timme, sjukt drygt... håller nästan alltid på somna på hans tråkiga lektioner. Sista lektionen blev en film på svenskan, Cast Away. Den är riktigt bra! <
 
när jag kom hem tog jag på mig lite varmare kläder och gick ut en rask promenad på 6km, kändes riktigt skönt, har börja kommit igång med träningen igen och de är underbart! Var ju med på idrotten igår på skolan, och idag en rask promenad, i morgon ska jag också ut och alla andra dagar! Längtar verkligen efter en förändring på min kropp.


Längtar tills i morgon, då kommer en underbar & saknad vän!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0